Notice: Undefined variable: is_wp_mobile in /home/moghadda/public_html/wp-includes/vars.php on line 152
هنوز هم در آرزوی موفقیت توایم – مهدی مقدم

پیام

هنوز هم در آرزوی موفقیت توایم

1285 بازدید ها

 سایت رسمی مهدی مقدم – لیلا داورپناه: اوایل عید ۹۲ بود که خبر رفتن مهدی مقدم به خارج از ایران محتوای محافل و سایت های موسیقی شده بود، گاهی شایعه بودکه او ایران را برای همیشه ترک کرده و گاهی امید و انتظار بازگشتنش از گوشه و اطراف سایت ها و وبلاگ ها شنیده می شد.

  خبرهای با عناوین : مهدی مقدم خواننده کلوپهای شبانه دبی؛ مهاجرت همیشگی مهدی مقدم بعد از شش سال ممنوع الکاری؛ ادامه فعالیت های هنری مهدی مقدم در کشورهای خارجی؛ سفر بدون بازگشت مهدی مقدم به دبی؛ و نقش محمدرضا گلزار در خروج مهدی مقدم از ایران و …

صفحاتی در بعضی سایت ها دیده می شد  که قصد سوء استفاده از این شرایط  بحرانی را داشتند، صفحات فیس بوک و وبلاگها این مطالب را برای پر بازدید شدن استفاده می کردند: کلیپهای لورفته از کنسرت دبی مهدی مقدم همراه محمدرضا گلزار؛ تصاویر عجیب محمدرضا گلزار و مهدی مقدم در کنسرت دبی و … که البته دستشان خالی و زبانشان برای شایعه پراکنی خستگی ناپذیر بود.

  در هیاهوی این بدخواهی ها، گفت و گوهایی با عنوان :”فعالیت رسمی در کشورم هنوز انتخاب اول من است” ، با این خواننده پاپ انجام شد که همه ی این شایعه ها و داستان های خود ساخته را رد می کرد و امیدوارانه فعالیت هنری و رسمی مهدی مقدم در داخل کشور را به هوادارانش مژده می داد و نشان می داد هنوز پیگیر مجوز برای فعالیت های هنری اش است.

   تا این که یک ماه قبل هواداران این ستاره پاپ ، روز سی ام تیر خواننده محبوبشان را در شبکه دوم صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، در نهایت ناباوری دیدند. امروز هم خبرهایی مبتنی بر ضبط وتمرین  آلبوم جدید مهدی مقدم همراه با دوستان و همکارانش می شنویم و می بینیم. این که کابوس از دست دادن هنرمند محبوبمان را پشت سر گذاشته ایم  فردایی روشن وپر از موفقیت را برایش آرزو می کنیم.

نظرات 2

  1. ایشالا روزای خوبی پیش روی مهدی مقدم باشه و جبران کنه روزای تلخ گذشته رو….

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *