Notice: Undefined variable: is_wp_mobile in /home/moghadda/public_html/wp-includes/vars.php on line 152
خاطره سازی مثلث طلایی با یک ضلعِ جدید (به بهانه ی انتشار یه هفته بارونه) – مهدی مقدم

پیام

خاطره سازی مثلث طلایی با یک ضلعِ جدید (به بهانه ی انتشار یه هفته بارونه)

1645 بازدید ها

سایت هواداران مهدی مقدم : یه هفته بارونه بالاخره منتشر شد،قطعه ای که ملودی ِ فوق العاده ی آن ۲ سال پیش توسط سعید سام ساخته شد و کلام ترانه مکرم و اجرای بی نقص مهدی مقدم یک کارِ کامل و خاطره ساز را رقم زد.

در ابتدای این متن بهتر است یادی کنیم از ترانه های زیبای “ترانه مکرم” که هروقت با مهدی مقدم همکاری کرده موفق بوده و دلنشین از کار درآمده،خیلی بد شد ، بمیرم و نبینم ، یه هفته بارونه!این سه ترانه قطعا خاطرات زیادی را برای ما رقم زده، و امیدواریم در آینده هم این خاطره سازی ها از این دو ضلع موفق ادامه داشته باشد.

اگر نگاهی به کارهای موفق گذشته ی این دو ضلع بیندازیم به نام پیام شمس میرسیم که در یه هفته بارونه جای خود را به سعید سام داده که خود یک ضلع موفق جدید محسوب میشود.سعید سام-ترانه مکرم-مهدی مقدم؛ این سه میتوانند با تولید کارهای بیشتر موفقیت های بزرگتری را رقم بزنند و ای کاش مهدی مقدم بیش از پیش این مثلث را به ذهنش بسپارد و همکاری اش را ادامه دهد.

همانطور که ترانه مکرم با همکاری سعید سام یک ترک دیگر را به نام ادعا با صدای مهدی مقدم در موقعیت انتشار دارند.وباید دید آیا این کار هم یه هفته بارونه میشود یا خیر.

به هرحال امیدواریم کارهایی در این سطح را بیشتر بشنویم، یک اتفاق تازه در ملودی و ترانه بهتر از یک موضوع ساده برای مخاطب است.

http://axgig.com/images/47662839484331822727.jpg

نظرات 4

  1. منتظریم شدید…
    یه هفته بارونه هم محشر بود

  2. بی صبرانه منتظرم
    آقا مهدی عزیز

  3. منتظر شنیدنشم و ثانیه شماری میکنم

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *