Notice: Undefined variable: is_wp_mobile in /home/moghadda/public_html/wp-includes/vars.php on line 152
مهدی مقدم در جشنواره ی خیریه سبزه ی سبز – مهدی مقدم

پیام

مهدی مقدم در جشنواره ی خیریه سبزه ی سبز

1761 بازدید ها

سایت هواداران مهدی مقدم : مهدی مقدم خواننده ای است که بسیار زیاد به کارهای خیریه علاقه دارد، ولی برعکس خوانندگان دیگر هیچ گاه به فکر رسانه ای کردن این برنامه های نبوده؛در جدید ترین فعالیت خیریه ی این خواننده مطلع شدیم که در جشنواره ی سبزسبزه ی سبز حضور یافته که گزارشی کامل از این برنامه را تقدیم شما عزیزان میکنیم.

جشنواره  سبز  سبزه  سبز

دومین جشنواره سبزه و تخم مرغ رنگی مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور مهمانان ،ورزشکاران و هنرمندان  محبوب ایران صبح پنجشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ در سالن مهر مجموعه برگزار شد.

ابوریحان نقـل می کند: ” رسم سبزه در ایرانیان پایدار ماند که روز نوروز در کنار خانه هفت صنف از غلات در هفت اسطوانه بکارند و از رویـیدن این غلات، به خوبی و بدی زراعت و حاصل سالیانه حدس بزنند .”امروز، در همهً خانه ها رسم است که ده روز یا دو هفته پیش از نوروز، در ظرف های مناسب  دانه هایی چون گندم، عدس، ماش و … می کارند. موقع سال تحویل و روی سفره “هفت سین ” بایستی سبزه بگذارند.این سبزه ها را در خانواده ها تا روز سیزده فروردین نگه داشته، و در این روز زمانی که برای ” سیزده بدر ” از خانه بـیرون می روند، در آب روان می اندازند.

این جشنواره محفل حضور خوبان بود چرا که با حضور خواننده های محبوب و نیک اندیش چون مهدی مقدم و رضا شیری فضای دل انگیز مهمانان  و مددجویان را بهاری تر کرد و با حضور نیکوکاران خانه کهریزک هر چه بیشتر عطراگین شده بود.

سبزه و تخم مرغ جشنواره حاصل تلاش مددجویان کهریزکی و توانخواهان عضو تیم مراقبت در منزل بود . زیبایی نهان این جشنواره از آنجا نشأت میگیرد که توانخواهان شرکت کننده در این مراسم با وجود معلولیتی که دارند بازهم می خواهند با درست کردن سبزه به همه نشان دهند نور خدا در وجود آنها سبز است و معلولیت باعث توقف زندگی نمی شود و این است انرژی که این مددجویان به همه ساطع می کنند .

در این جشنواره محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از سوی خود و اعضاء معزز هیات امناء و مدیره  به تمامی شرکت کنندگان در  جشنواره جوایزی به رسم یادبود اهداء کرد و از بین تمامی سبزه ها ۱۰ نفر را به عنوان خلاقانه ترین و زیباترین سبزه انتخاب کردند و جوایز ویژه ای تقدیمشان شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4

  1. همیشه سربلند باشی…

  2. هنرمند بزرگی هسش مهدی جان
    امیدوارم همیشه شاد باشی مهدی عزیز

  3. مهربون آقای عاشقانه ها دوست دارییییییییییییییییییییم

  4. فدای قلب مهربونت مهدی جاااان
    دوست دارم هوارتااااا

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *