Notice: Undefined variable: is_wp_mobile in /home/moghadda/public_html/wp-includes/vars.php on line 152
به بهانه سه سالگی احتیاط – مهدی مقدم

پیام

به بهانه سه سالگی احتیاط

1729 بازدید ها

سایت هواداران مهدی مقدم -نسترن بختیاری:سه سال از انتشار البوم احتیاط میگذرد. البومی که خواننده اش خونسردی البوم اول را با هجوم یک سونامی به فراموشی سپرده بود. سونامی ای که از بخت بد در شبکه های ماهواره ای پخش شده بود و برای مهدی مقدم و هوادارانش دردسر درست کرده بود. هرچند سونامی اگر نبود شاید احتیاطی هم نبود. یا بهتر بگویم پخش موزیک ویدئوهای سونامی با تمام دردسرها و مسئله ساز شدنش در مسیر مهدی مقدم یک تابلوی احتیاط کنید بود!
احتیاط البومی ملودی محور است و اهنگسازی های خوب قطعات« بی تو میمیرم» و «باز ی شب پر غم» را در یاد هوادارانش تداعی می کند. البومی که از کاور قرمز رنگ اش تا عکس مهدی مقدم و ترانه هایش رنگ و بوی پشیمانی دارد. مهدی مقدم دیگر میداند که نباید به همه اعتماد کند و همه مثل او در این اشفته بازار صادق نیستند.
احتیاط البوم خوبی بود و می توانست بهتر هم باشد اما حاصل یک دوره انتظار طولانی و اضطرابهای مهدی مقدم بود که باید به پایان می رسید. حتی اگر قطعاتش جایی در صحنه های کنسرت و اجراهای عمومی نداشته باشد.
باید اعتراف کرد که احتیاط برای مهدی مقدم شانس نیاورد. اما سونامی گذشته را جبران کرد و حالا باید به انتظار فرزند چهارم مهدی مقدم که امیدواریم از فرزندهای دیگرش خلف تر باشد بنشینیم. اینبار شاید البوم مهدی مقدم نه خیلی خونسرد باشد و نه خیلی شلوغ مثل سونامی. اما به راستی مطمئنا البوم مهدی مقدم هر نامی که داشته باشد مهم این است که همصدا و همدل مخاطبان حقیقی اش باشد. و این باری است که بر روی دوش ترانه قرار دارد. من نیز چون مخاطبان دیگر او ارزو دارم که در این البوم عاشقانه ها و ترانه های ناب اجتماعی بیشتری را از او بشنوم. ترانه هایی از جنس خونسرد و هوای تو٬ دو تا احساس و تردید و … انشاالله.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *